Yok uyumuyor, yemiyor. Bir aydır neredeyse uykusu kaçtı gitti. Kesintisiz iki saat uyuduĝumu hatırlamıyorum günlerdir. Gündüzde benim zorumla bir saat maximum uyuyor. Istahı gayet iyiydi, yok şimdi ida uctu. Neredeyse tek yediği iki kase yoğurt şanslıysam birse yanında muz. Yemeyi takmıyorum illaki yer ama bu uykusuzluk. Hep böylemi gidecek. Nesi var bu çocuğun? Gün icindeki ekşinleri yazmıyorum bile. Biri çıkıp bir iki üç bes neyse artık ay sonra düzelicek desin nolur, uyuma umuduna tutunmak istiyorum. Insan gibi yastigima yorganima sarilip uyumak istiyorum.