Busraaa333 6.aydan sonra koydum ben, doktora sordum uzun süre içinde tutmadığın sürece sıkıntı yok sizleri anlıyorum yemek yaparken işi kolaylaştırmak istiyorsunuz o sürede koyabilirsin demişti bende mutfakta yemek yaparken koyuyorum cidden çok kolaylık oluyor benim için