Mehtaptuana10 esrefiMahlukatAnasi bende relactazi biraktim bıraktığım 1 hafta oluyor 3 4gundur cocuk Bi degisik kusma vardi bugün gazida çok fazla var gürültülü kakasida oyuzden bize kaka bakmadilar ama bende isteyeceğim kaka testini
esrefiMahlukatAnasi Mehtaptuana10 relaktazı kestiğiniz için olabilir. Kakada redüktan madde ve pH önemli. Zaten Doktorunz yönlendirir.
Mehtaptuana10 esrefiMahlukatAnasi yani ek gıdaya gecince sütten kestinizmi acaba.? Oyuzden bulgularmi azaldi yoksa emzirmeye devam ettinizmi
esrefiMahlukatAnasi Mehtaptuana10 hayır kesmedim. Diyeti bıraktım sadece. 13 aylık olacak inşallah oğlum, hala emiyor .
Mehtaptuana10 Streptekok Bi başka doktora gozukun test yapsınlar kafaya göre diyet diyemezlerki kakada kanda görmemiş ustelik saydığım belirtilerde yoksa yani tuhaf geldi bana
Mehtaptuana10 esrefiMahlukatAnasi kakaya bakmadan direk yazmıştı ama dediğiniz gibi relactazi kestiğim için dağa kötü oldu teskur ederim 🙏
Mehtaptuana10 esrefiMahlukatAnasi MasaAllah ne güzel atlatmissiniz zor günlerinizi inşallah darısı diğer anneler ve bana aminnn
esrefiMahlukatAnasi Mehtaptuana10 rica ederim. Bazen bulgular yeterli oluyor demek ki. Şifalar dilerim evladınıza ❤️
esrefiMahlukatAnasi Mehtaptuana10 en kısa zamanda, kolaylıkla, sağlıkla geçsin inşallah sıkıntılarınız. Allah tüm evlatları korusun kollasın esirgesin 🍀
Mehtaptuana10 esrefiMahlukatAnasi sadece gaz sorunu vardı relactaz yazmıştı iyi gelmişti ama teskur ederim inşallah iyi gelecek bizimde geccek kötü günümüz 🥰🌸
Banaannede Streptekok mutlaka çocuk alerji doktoru ile devam edin sadece çocuk doktoru yetersiz kalıyor
Arenbebek Streptekok lokosit intihap demek canim bebeklerde belli bi yasa kadar bagirsaklarda olabiliyor tipki bizim idrar yolunda lokosit goruldugu gibi bolca emzir dr ilac verirmi bilmiyorum ama mutlaka gecicektir
Streptekok Arenbebek bağırsakta yara var mı yok mu diye baktirdi çok şükür yara yok. Bana hap verdi yediklerim bebegi az etkilesin diye. İnş geçer cnm ..