Kızlar 7 gün önce doğum yaptım. Vajinamda kaşıntı başladı üç gündür nedenini anlamadım doktora sormayı da unuttum. Dikişlerim kasinmiyor vajina yanakları kaşınıyor. Acaba ped alerji yapmış olabilir mi veya mantar ? Benzer durum yaşayan varmı normal midir bu durum