Prensannesiyimm Kızlar yağlara yine zam gelicekmiş o yüzden hep depolara kaldırmışlar eşim almak için gitmişti bulamamış ne olacak bu böyle nereye kadar gidecek.😏
Mutlulugunadi_bahar Prensannesiyimm pooofff… hiç bilmiyorum yaa acayip kötü bir şey… sözde indirim oldu. Her şey çok pahalı. Aldığın bir şey haftasını bulmuyor yine zamlanıyor
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Prensannesiyimm Depolarda kaldıysa eğer kaldırmıslardır. https://www.instagram.com/reel/Car79vwvB9z/?utm_medium=copy_link
Suluportakal Prensannesiyimm insanları açlığa sürüklüyorlar resmen yağı geçtim domates peynir simit bile lüx oldu artık vah halimize
Prensannesiyimm Mutlulugunadi_bahar Aynen öyle eşim ek iş yapmak zorunda kalıyor ama yinede yetmiyor Allah yardımcımız olsun
Brutal-Betty 2bebe1ana bunun doğruluk payı nedir peki bimde barkodlar basılmış bı anda ,210 TL ye çıkamazlar zaten
Prensannesiyimm Noname21 Hiç kullanmıyor musun bir sırrı varmı buzede soyle bizde almayalım almadan olmuyor bizde
Prensannesiyimm AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bura neresi Ankara da stok yapmak yasak bu da hiç doğru değil hep kul hakkı bence ben alamadım kuzenim markette çalışıyor Allah razı olsun o getircek bana o da olmasa kaldım yağsız
Winnithepooh AyPerisiVeGokPrensininAnnesi kasadaki abi maaşı almış sanırım bir şişe 100 tl olsa abow kaç tane qlmis öyle o 😁 şahsen aç gözlülük deniyor ama mecbur kaliyoruz ge4cekt3n biz almasak anlassak ailemiz almasa sen almasan birileri alacak ve fiyat yükselince ya alacaksin ya da yag kalmayacak yemek yapamicqn vb insanlar mevcut bırakılıyor şahsen param olsa alırım vallahi bende 5 şişe falan şu an biseu belli değil
Noname21 Prensannesiyimm siviyag hiç kullanmıyorum. Tereyağı kaynanamdan geliyor senede bir. Oda bitmek üzere. Kiz8ma da zeytinyağı alıyorum 2 lt alıyorum bayağı gidiyor ona .
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Prensannesiyimm Instagram’da önüme düştü öyle. Bilmiyorum bir market.🤷🏻♀️
Prensannesiyimm Noname21 Ya ne güzel bende oğluna zeytinyağı kullanıyorum babam gönderiyor sağolsun ama tereya biraz zor olmadı bizde öyle devam ederiz
Winnithepooh Noname21 merhaba yemekleri ne yagi ile yapıyorsunuz acaba her yemek tereyağlı olmaz zeytinyagsiz yemek salata olmaz 2 lt bebeğinize ise siz ne yiyorsunuz vok merak ettim findik yagi mi alıyorsunuz 😁