Merhaba iyi akşamlar 🌹
üst taraftan 20 lik dişim çıkıyor du
kulak ağrısı ,çene ağrısı ,ağzımı açamıyordum
sonra ağzımın içi yara oldu
dün ağrı baya şiddetlendi
bugün doktora gittim ve dişim eğri çıkıyormuş bayası çıkmış zaten ,ameliyat dedi
ameliyat olan varsa nasıl oluyor
Ne kadar süre içinde iyileşiliyor
suratımız baya şişiyor mu ?