Merhaba
Bir arkadaşım yaklaşık 3 aydır regl olamıyor.
Polikistik över hastası doktora gittik doktor protesgan vardı. Kullandı 4 gün. Sökülmedi.
Son 2 gündür az az lekelenmesi oluyordu.
Bugün test yaptı çift çizgi çıktı. Doktara gitti doktor alttan muyane etti dış gebelik olabilir. Kan verdi beta 600 çıktı. Doktor 2 gün sonra tekrar kan istedi
Başına bu durum gelen var mı?
Eğer dış gebelikse gebelik kürtaj ile mi alınır ?
Yoksa bir ilaçla mi temizlenir
Yada farklı bir şekilde alttan muayene ile mi temizlenir ?
(Dış gebelik olabilir dedi dış gebelik yaşıyorsun demedi)
Bildiğim kadarı ile dış gebelik ise değeri düşmesi lazım.
Bu tarz supheli tanı konulup hamile kalan var mı