Betahcg 90 çıkıp 3 gün regl geçikmesiyle pozitif sonuçlanan varmı acaba?
daha önce kimyasal gebelik yaşadım iki defa 140 çıkmıştı kanda sonra kanamam oldu ikincisinde 170 çıkmıştı sonra yine kanamam olmuştu
şimdi tekrar aynısı olacak diye endişeleniyorum
kan tahlili bugün verdim pazartesi gidicem doktora
netten bakınca sonucu gördüm şimdi
tecrübesi olan bilgi verebilecek varmı