1 ay 12 günlük kızım var son 1 haftadır aynı durumu yaşıyoruz bir de üzerine sebepsiz saatler süren ağlamalar ekleniyor. Ama kızımın ciddi bir gaz problemi var gündüz uykuya dalamamasının sebeplerinden biri o diğeri de kakasını zor yapıyor süreli uykuda ıkınır durumda haliyle kendini de uyandırıyor. Ama bunların yanı sıra gazı yok, altı temiz, biliyorum karnı da çok aç değil ancak uyumuyor uyumakta direniyor. Dediğim gibi bir de buna ağlama nöbetleri ekleniyor. Bazen beni emdikten sonra devam ettiğinde az mama veriyorum kimi zaman uzun uyuyor kimi zamanda sizin dediğiniz gibi. Hani bazı bebekler vardır usludur, ağlama krizleri olmaz ya da ne bileyim sakindir. Ama benim kızım öyle değil huysuz bir bebek. Beni emerken birden ağlamaya başlayıp memeyi bırakıyor ve ta ki sakinleşene kadar memeyi almıyor. Yani aç mı, altı temiz mi, gazı var mı, ağrısı olma ihtimali var mı kısımlarının cevabı bende evetse geriye kalan tek şey huysuzluk. Demem o ki öyle mi böyle mi diye çok da kendinizi yıpratmayın.