Alparsalninannesi Oğlum 4 ay 14 günlük meme+mama olarak gidiyorduk genellikle mamayı doymadığını anladığım zaman içiriyordum bir kaç gündür içmek istemiyor neden olabilir sizce mama olarak bebelac gold kullanıyoruz tavsiyesi olan yazabilir mi güzel anneler 🙏🏻🌸
yusufmertmom Alparsalninannesi sütün yetmeye başlamış olabilir , sütün daha şekerlidir mamaya göre ondan olabilir mamayı bırakmak istiyor olabilir
hnd06 Alparsalninannesi biz 6 aylık olduk benim bebeğimde meme mama şeklindeydi aynı şekilde doymadığında mama verirdim sonra biberondan mamayı emmemeye başladı böyle ağzına alırdı ama emmezdi büyüklerim anne sütünün tadını aldı artık derlerdi
Alparsalninannesi yusufmertmom çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için o şekilde aklıma hiç gelmedi mamayı değiştirsem mi diye düşünmüştüm birde damaklarıda kaşınıyor ona yormuştum kabul etmemesini🌸
Alparsalninannesi hnd06 Şuan aynı şekildeyiz biberonu itekliyor bildiğin, peki siz daha sonrasında takviye olarak başka bi mama denemişmiydiniz birde cevapladığınız için teşekkür ederim 🌸