AntiFilozof Ayaz2016Alya2022 ay bende öyleydim ya deli gibi su içiyordum heryere koca bir sulukla gidiyordum 🤣🤣 eşimde arkamda az su gezdirmedi
Emirpnar Aynı bende öyleyim ilk bebeğimde emzirmemiştim. Bu ikinci bebeğim anında su içme isteği geliyo gece eşimi uykudan kaldırmak zorunda kalıyorum su getir diye 😄
Defneninannesi07 Ayaz2016Alya2022 ilk 3 4 ay bende ayniydim sanki butun gun hic su icmemis gibi oluyordum ve kana kana iciyordum. esim bikmisti diyebilirim 😂 sonra geciyor merak etmeyin 🙂
Seymaemre-asya34 Tam emzrmeye başlardım susardim isteyemezdim bazen de oturmadan istesene emzriyrm diye kalkamazdim