Nil33 Kızlar bebeğim 7ay 6 günlük ne ek gida yiyor ne de uyuyor 😞 alt dişi çıktı azıcık ucu görünüyor. Ne yapacağımı şaşırdım yemek sıkıntısını nasıl çözebilirim? Dişten dolayı mı iştahsız