AselZeynepli aynen benimki de öyle ıdrarını cok yaparsa dyuyorms diye duydum ama bilmiyorum bilmiyorum bende kafama çok takiyorum o kadar sıvı da tuketiyorum ki kabızlık olmasin diye suyu bol tuketiyorum ama niye böyle bilmiyorum geçer sanrim gaz probelimi çok oluyor bu ay çok fazla oldu ondan emmek istemiyor sancisi olduğunda o yüzden beslenemedi