Liyamomyy çok teşekkür ederim, estağfurullah ne demek hepimiz endiselendigimiz için bi arayış içerisindeyiz ben bacağında çok hafif bi içe dönüklüķ farkettim ama asla aklıma gelmezdi yan böyle bisi olcagi zaten 2 nci ayında kontrole gideceğimiz için onu bekledim doktor gorunce de souledi zaten kalça gerilemesi var dedi 1 ay daha beklettiler çok saçma aslında o an belli olduysa zaten takabilirlerdi bandaji drek ama yapmadilar 3 ncu ayda tekrar gittigimiz de hala oturmamış ti orda da bandaj taktılar 4 aylikken de röntgen cektirdik o daha net bi sonuç almamızı sağlıyor, 3 haftda sonuç alan kişiler var muhtemelen sizde onlardan birisiniz açilariniz çok kötü değilmiş demekki bezle duzeldigine göre ama içiniz rahat etmiyorsa bi röntgen çektirin ki bende cektirmenizi tavsiye ederim orda hepsi net çıkıyor usg de çünkü yanılma payı var cihazdan cihaza bile farkediyor