E_Defne Kızlar merhaba, doğu tayinimiz geldi mardin, bingöl, muş, van, Şırnak, bitlisteki emniyet lojmanları nasıl evler büyükmü kücükmü ona göre esyalarımın bir kısmını satmayı düsünüyorum ☺️ Orda yasayanlar bilgi verrse sevinirim☺️
Mayaliipogacamm E_Defne Ardahan’da ilcedeyim.75 metrekare 🙄 ben gelmeden sattım esyalarimin bir kismini.genelde küçük oluyo zaten lojmanlar
gercektenyetooo E_Defne bitlis tatvandayız gölün kenarında bir lojman ama ev igrenc nankörlük olmasın ama kötü yani sadece göl agaclık manzarası güzel okadar 🤦♀️
Clkmerve E_Defne hakkarideyim lojman var ev sayısı sınırlı seçme sansın yok 2 1 ev yemek masası konsol berjer ovır zıvır getiremedim
cekoslavakporseleni E_Defne doğudaki lojmanlar tokinin yaptığı dar gelirli için en alt kademe daireler vsr ya onun gibi. Çoğu çok eski, eğer şanslı iseniz bizim gibi sıfır lojmana da girebilirsiniz 😂😂 çok büyük bekleme canım, biz ağrı Patnos’tayız ilk lojmanlar aşırı eski oraya asla girmezdim ama bu oturduğumuz yeni yapıldı banyo mutfak parkeler kapılar gayet iyi ama küçük tabi. Genel itibariyle lojmanlar küçük olur. Ona göre çok eşya ile gelmeyin 😂😂
Clkmerve E_Defne göreceli kavram aslında benim koyacak yerim vardı hepsini getirmedim eşyalarımı sıfırdı… eşyanı götürürsün sıgmayanını oralarda satman daha kolay oluyor açıkcası
Azranurum_06 E_Defne bizimde doğu tayinimiz geldi🥰 ama çok esyam yok zaten sürekli taşınma olayı olduğu için bı oturma odam bı yatak odam var yemek odamın masası da mutfakta moda life düğün paketi ama ilk taşınmada gitti iki bina öte olmasına rağmen doğuya kadar nasıl gidecekse artk😂