Kızlar çok üzgünüm evde işim vardı 2 dk gidip gelicektim kızım babanesinin evinde kaldı hemen gelicem diye bıraktım keşke bırakmasaydım sobada elinin üstü yanmış parmakları falan kabarmış eti böyle soğuk suya tuttuk buzluktan soğuk bişeyde koyduk ama kıpkırmızı ve kabarık hametan sürdüm şimdi elinin üstüne ama yapabileceğim başka bişey varmı