reinamm hayır tıbben açıklaması var. Bebekte fazla a vitamini ciddi sıkıntı yaratıyor anne karnında. Banu Çiftçi’nin kitabında da bu konuya dikkat çekilmiş,keza kendi doktorumda bu konuda çok katıydı. Sadece tadımlık bir iki lokma yiyebilirsin demişti.