Ladybugs Kızlar kalabalık misafirim gelecek hoşumun doğum günü için pasta yaptıracağım yalnız pasta neli olsun karar vermedim çikolatalı mi sade meyve kremalı mi tecrübelerinize ihtıyacım var çikolata çok mu ağır olur Bayar sizce yardımcı olur musunuz
Laden Ladybugs 3 yıldır çilekli muzlu yaptırıyorum. İçinde çikolata falan yok sadece çilek muz. Herkes bayılıyor. Mutlaka bir şans verin🌺
Deletedmom_41 Ladybugs Ben 1 yas pastamizi kendim yapmistim icine cilek, muz, damla cikolata koymustum