prenses_we_prens_annesii Merhaba anneler kuzum bugün 22 günlük 1 ay olunca aylık aşısı we kalça ultrasonografisi war dedi çocuk doktorumuz yaptıran war mı bana bilgi werebilir mi şart mı we de 1 ay içinde mi olması lazım
Sudee96 prenses_we_prens_annesii 1 ay erken değil mi ? Bizim çocuk doktorumuz da sağlıklı ocağında takipli olduğumuz hemşire de erken dedi. 2. Ay da yapılıyor
ikiPrensesAnnesi20 prenses_we_prens_annesii biz 1 ay adımızı olduk hemşire dedi 2 ay aşısına gelmeden kalça ultirasyonu çektir dedi
Rosequeen1 prenses_we_prens_annesii bizimki bir aylıkken yapıldı çok zor bisey değil 2 dakikalık. Ikinci ay yine cektirin
prenses_we_prens_annesii Rosequeen1 ya ilk ay edin dedi ebe bilemedim tek bir defa gerekli değil mi ki
Sena1299 Rosequeen1 bunun için nereden randevu alıyoruz, benim de kalça ultrasonu çektirme gerekiyor, mhrsden mi alıyoruz
acimavi prenses_we_prens_annesii ne kadarlıktı hatırlamıyorum ama sanırım 1 aylıktı çektirdiğimizde, doktor kontrolüne gittiğimizde doktor girişini yaptırdı direk indik alt kata çektirdik. Bu tarz kontrollerin hepsi önemli bence, aksatmamakta fayda var
prenses_we_prens_annesii acimavi önemliyseyaptırırım tabi canım bizede ebemiz 1 aylıkken edin dedi olmazsa o wakit ederiz doktorumuz ederse
Bebegimm1 prenses_we_prens_annesii bana doktor 2.ayi onermisti daha net sonuc cikar demisti. bakilmasi gerekli kalca cikigi varsa erken onlem alinir. hamileyken usg cigazi ile bakiyor ya doktor ayni oyle bir cihazla kalcasina bakiyor 5 dk bile surmuyor sonucu hemn ogreniyorsunuz
fatosd36 prenses_we_prens_annesii bi sorun yoksa 2 aylık dedi doktorumuz onda bişi yok zaten 2 dk sürüyor
prenses_we_prens_annesii Neslihan1903 yaparız o zaman canım bilmem bize ebemiz ilk ay edin dedi de buraya sormak istedim
prenses_we_prens_annesii fatosd36 yaparız o zaman canım sorarız 1 aylıkken ederse eder yoksa 2. Ay ederiz