TosbikAselinAnnesi Kızım 10 aylık geceleri her saat başı kalkıyor ağlıyor göğsümü veriyorum yatıyor sonra yne her saat başı kalkıyor sabaha kadar sürekli öyle, napıcam bilmiyorum uykusuzluktan çok kötü oldum ne denediysem olmadı napıcam yardım edin🙄🙄
Maviyesil121212 TosbikAselinAnnesi hep mi böyleydi? Karnı doymuyor olabilir mi acaba muhallebi falan yapsanız
Yesim25_ TosbikAselinAnnesi şu an biz de 10 ay 23 günlüğüz ve aynı durumdayız zombi gibi geziyorum 10 ay olduğundan beridir
Ylmzasde TosbikAselinAnnesi her seferinde emdiği için alıştı. Ve uyandığında meme emmeden uyumuyor gece beslenmesini kesmeniz gerekiyor galiba.
Yaseminnnnnnnnnnnnn TosbikAselinAnnesi benim kızım birebir aynı. Üstelik gündüz uykusu denen bişey yok. Sıyırmak üsereyim.. 10aylık olacak.
TosbikAselinAnnesi Maviyesil121212 Maviyesil121212 gece uyumadan önce karnını doyurup öyle yatırmama rağmen çok sık uyanıyor🙄🙄 memeye düşkünlüğü çok karnını doyursam bile tok olmasına rağmen göğsümü emmek istiyo
Aslihannazli 8 aylık kızım aynı dediğin gibi. Gece yatmadan yarım saat önce muhallebi yediriyorum gayet güzel karnı tok rutinleri yapıyoruz el yüz temizliği bez değişimi pijama vb. Uyuyo ama sonra yine uyanıyo sabaha kadar yat kalk iyice sersem oldum 😭
Mervebtnrr Aslihannazli uyku maması uyumadan 1 buçuk 2 saat önce verilmeli ki rahat uyusun yatana kadar hazmetsin diye acaba ondan mı uyanıyor kızıma bnde bi kere öyle yaptm hazmedemedi ve uyumadı hiç o zmn
TosbikAselinAnnesi Aslihannazli aynı biz napsam yinede gece her saat başı uyanıyor🤦🏼♀️ İlla her saat başı kalkıp göğsümü emmek istiyo öyle uyuyo
TosbikAselinAnnesi Ylmzasde nasıl yapıcam gece bazen kendi haline bırakıyorum pış pış lıyorum kıyameti kopartıyo taki göğsümü verene kdr napıcam bilmiyorum 🙄🙄
TosbikAselinAnnesi Tugba6336 uykusuzluk çok kötü 🙄 artık çok yorgun düşüyorum zatn memeye düşkünlüğü var bizimkinin
TosbikAselinAnnesi AliasafinAnnesi22 inş ya zaten 3 dişimiz var şimdilik çok huzursuzda bakalım artık🙄💕
Cansu10 TosbikAselinAnnesi ah ah resmen bizi anlatmışsınız 6 buçuk aylığız bizde diştir geçicidir diye avutuyorum kendimi bide çalışıyorum uykusuz kalk işe git çok zor
Ylmzasde TosbikAselinAnnesi biberonla su verin her kalktığında gece yatmadan emzirin her kalktığında sallayın kucağınıza pış pış yapın ilk g3ce zor oluyor ama alışıyor ben böyle yaptım
Alyanur TosbikAselinAnnesi bizde 10 aylığına giriyor dedigin gibiyiz uykusuzluk dan ölecem her saat basi uyaniyor agliyor daha beter olduk düzeleceğine banada yardim edin psikolojim alt ust oldu 😭😭
TosbikAselinAnnesi Aslihannazli mecbur sabredicez valla büyüyünce geçer diye avutuyorum kendimi artık napsam olmadı canım🤷🏼♀️
TosbikAselinAnnesi Cansu10 Allah yardımcınız olsun gerçekten uykusuzluk çok zor artık büyüyünce uyur diye avutuyorum kendimi
TosbikAselinAnnesi Ylmzasde ay inş ya bi kaç defa suyla oyalamaya çalıştım kıyameti kopardı yine deniyeceğim inş işe yarar