Tam emzirmeye başladık, süt geldi derken 4.gün sarılık değeri 16 çıktı. Yarın doktor tekrar ölçüp duruma göre yatış vercek. Bugun saat başı emzir dedi, ancak memeyle hala kavga ederek emiyor kaşıkla vereceğim. Uyandırmak zorunda mıyım??? Uyurken de alıyor çünkü. Gündüz 2 saatte bi uyanıyor, gece zaten uyumuyor pek ama saat başı nasıl uyandıracgm? Bilgisi olan yaşayan anneler???
Doktoruma o an üzüntüden sormayı unuttum, numarası da yok.