Kızlar selam bebeğim 20 günlük daha çok yeni anneyim. Benim göğüslerim bekarken de çok hassastı sütyen sürüdüğü zaman çok acırdı. Şimdi bebişim emiyor ama o kadar acı cekiyorum ki ağzına ilk alıp damağına yapıştırınca on saniye açıdan kıvranıyorum sonra alışıyorum. Birde sürekli ıkı saatte bir emzirdiğim icin hiç acısı geçmiyor. Birkaç gün emzirmesem acısı geçecek ama imkan yok. Teramisin sürüyorum madekasol sürüyorum lansinoh sürüyorum çok etki etmiyor bana öneri verecek var mı şimdi böyleyse diş çıkarınca ne yapacağım bilemiyorum 😢😢😢