Merhaba arkadaşlar 18 aylik bebeğimin boynun yan tarafi kızarıyor kabarıyor ve çatlıyor şimdide büyümeye başladı çocuk doktoru na ciddiye falan götürdüm kaç kere ama geçiyor yine çıkıyor ve büyüyor bide kasiyor tabi yoluyor Bioderma nin nemlendiricini kullanıyorum smdi ama pek fayda etmedi doktorda cildi hassas 4 5 yaşına kadr cikr dedi ama büyüyor napsam bilemedim bı geçmedi öyle atopik olan var mı varsa siz neler yapıyorsunuz geçirdiniz mi?