Arzumira2022 Merhaba hanımlar ben taze anneyim 22 günlük bebeğim elimden geldiği kadar emzirmeye çalışıyorum ama sütüm doyurucu değil galiba drumuzun tavsiyesiyle mama vermek zorunda kalıyorum sütümün kalitesini arttırmak için ne yapabilirim sizin uyguladığınız birşey varmı tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim 🙏
Huma_kus34 Arzumira2022 2 aylık anne olarak humana çok iyi geldi bana birde bolca yeşillik 🥬 tahin. Helva ve bulgur cok etkılı
Ayse12-- Arzumira2022 yulaf süt ile karıştırıp yiyin. Ceviz , fındık , badem. Bulgur pilavı , helva , kısır bunların sütü arttırdığını duydum. Az şekerli sütlaç da yiyebilirsiniz. Bol yeşillik bende özellikle marul ve derotu çok süt yapıyordu.
Huma_kus34 Arzumira2022 maydonoz tuzlu baharatlı şeyler salamura yaprak falan anında süt kesıyor dıkkat edın :) birde bol bol su ve uyku