merveaziz Kizimi emzirmiyorum gunluk hap icip koruna bilir miyim ? 36gunlugum daha icmeye baslasam olur mu cevredekiler 1ay sonra etkisini gosterdigini soyluyir dogrumu ?bilgisi olan var mi ?❤
SumeyraErva merveaziz saglik ocagina danis onlar daha net bilgi verir haplarda ilk bir ay ekstra bi korunma daha yapman lazim prezervatif veya geri cekilme gbi
MuhammedAmine merveaziz ben emziriyorum ve doğum kontrol hapı içiyorum emziren anneler için cerazette var onu kullanıyorum evet 1 ay ek bi koruma yöntemi gerekiyor hap kullanırken eşinizde korunmalı
BusraElifOzhan merveaziz Ben spiral ya da üç aylık iğne istemiştim jinekoloğumdan spiralin tamamen korumadığı üç aylık iğneninde düşünülen kadar masum olmadığı söyledi carezetta diye bir doğum kontrol hapı verdiler 1 aydır kullanıyorum 2 ay oldu doğum yapalı sütümü falanda kesmedi çok şükür tabii.. Ama adetliyken başladım adetim biraz uzun sürmüştü oda normalmiş.
koncuy69 merveaziz Mama veriyorsan kullanabilirsin. Ama emziriyorsan hiç birini önermiyorlar. Bende hap veya iğne dedim olmaz dediler. Şu an başka yolla korunuyorum ek gıdaya geçince iğneye başlıcam. Spiral dusundum ama o da adet sürelerini uzatıyor bir de ağır kaldırımayacakmisiz. Evle ugrasilipda ağır kaldırılmaz mi vazgeçtim bu yüzden..
Sebihani Doğum kontrol haplarından bahsediyorsunuz galiba. Bana içmemem gerektiği söylenmişti ısrarla. Galiba süt mü kesiliyomuş emin değilim zaten kullanamadığım için çok üzerinde durmamıştım. Bence iyice bi araştırın doktorunuza danışın.
merveaziz SumeyraErva bu hafta kizimkn asisi vardi saglik ocagina gittim danisacaktim ama bize ait olan doktir izne ayrilmis o yuzden danisamadim
SumeyraErva merveaziz bebekle ilgilenen ebelerede sorabilirdin keske sorsaydin yada arama sansin varsa ara danis
merveaziz SumeyraErva kendi cocugumun ebesi yokdu o yuzde. Sormadin bu asi yapan ebeyi ilk defa gordum konusmuslugum olmadigi icin sormadim valla
MuhammedAmine merveaziz emzirdiğimi hapın temiz olduğunu anlamanız için söyledm hiçbir yan etkisi yok gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz yanlız bu haplar çok özenli kullanım gerektiriyor hergün aynı saatte almalısınız ve asla gün atlamamalısınız
merveaziz MuhammedAmine aynen biliyorum cunku bi ara annemde kullanmisti ictigi saati alarm kuarak kullandi bide bu gunluk hapin yan etkileride oluyormus dogrumu
MuhammedAmine merveaziz hiçbir yan etkisi yok düzenli adet görüyorum biraz yoğun kanamam oluyor sadece doktorum bunun doğumla alakası olduğunu söylüyor ama
merveaziz MuhammedAmine ben hic duzenli adet gormedim o yuzden sikinti olur mu herkes kanamayi ya cogaltir yada azaltir diyorlar yada kilo aldirir flan diyolar bu benim ilk dogumum pek bilgim yokda
merveaziz koncuy69 aynen mama kullaniyorum sutum kesildi sadee 2bucum hafta icti sutumu simdi mama kullaniyorum
merveaziz koncuy69 insallah normalde hic duzenli olmuyodum kansizlik var biraz o yuzdendir herhalde o duzen. Sokar insallah bazen oluyor 2-3ay gecikerek oldugumu bilirim dofumdan once