Ankakusu35 Bebeğim 3 aylık doğduğundan beri kusma şikayetimiz vardı bu ara çok arttı her emzirmeden sonra kusmaya başladı önceden 1,5 kilo alırdı ayda bu ay 650 gram almış doktora söylediğimde bana geçicek normal kilo alımı iyi diyor sizce reflüden mi bunlar
Chilbaby Ankakusu35 alerji olabilir mi benim bebegimde öyleydi süt ürününe alerjisi cıktı bıraktı kusmayı tabi kakada kan görmek falanda önemli
birrtutamsevgi Ankakusu35 aynı problem bizde de var bizede normal diyorlar kilo alımımızda bu ay azaldı annem kusması normal değil diyo doktor normal diyo anlamadım bende
Sonsuzmutluluk Ankakusu35 büyüdükçe düzelir inşallah benim büyük kızımda 6.aya kadar kustu şuan 9 yaşında hepsi geçiyor endişelenmeyin. Farklı sıkıntılarınız varmı kusmaya eşlik eden Reflü ve alerji açısından da değerlendirilebilir farklı şikayetleriniz varsa kusma dışında
Rezenecayi Ankakusu35 3.5 aylık. Yeni doğduğunda az az sık sık kusardı şimdi tek tük ama daha hacimli kusuyor. Ellerini de keşfettiği için kendini kusturuyor.doktor normal dediyse gözle görülür bi sıkıntısı da yoksa takmayın
Ankakusu35 birrtutamsevgi ya 650 gr alınca benimde içine kurt düştü burdakilere sormak istedim sizin kilo alımı nasıl
birrtutamsevgi Ankakusu35 bizde 400 küsur aldık bu ay çok az. O yüzden mama takviyesine başladık ama tabi bizim sadece kusma yoktu 2. Ay aşısı baya hırpaladı ve tamda bu ay çalışmaya başladım derken her şey üst üste geldi normalde 1 kilo alırken böyle bi sert düşüş oldu bizde de
Ankakusu35 Sonsuzmutluluk hayır sadece kusma şikyetimiz var teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi olur
Deryaaks Bizde de aynı sorun vardı. Süt ürünleri alerjisi çıktı. Sizde bi süre yemeyip gözlemleyin derim kusması baya farkediyo çünkü.
Ankakusu35 birrtutamsevgi geçmiş olsun inşallah sizde çabucak toparlarsınız kustuğu için kilo almamış olması muhtemel sanırım