Kızlar bu damlanın uyku yapması yan etki midir yoksa bebek gaz konusunu hallettiği icin gelen rahatlıktan dolayı mı uyuyor ? Henüz iki gün oldu sabah akşam veriyorum. Daha önce kullananlar neler yaşadı bu durum iyi bir sey mi kötü bir sey mi anlamadım ben bu arada bebeğim gayet rahat gazını çıkarıyor kakasını yapiyor ama iste dediğim gibi fazla uyumaya başladı