Tubacnr0 ben 6. Ay itibariyle daha ek gıdanın ilk günü blw olarak başladım. 7. Aya grldiğinde tadımları bitirip kahvaltıya başladım. Küçük yuvarlak haldeki pankek ya da mücreri ortadan kesip önüne koydum ve bu şekilde yedi. İlerleyen aylarda 4 e bölmeye başladım şimdi 13 aylık bazen ikiye bazen 4 e bazen olduğu gibi veriyorum.