Dorukcum1954 Bebeğim bugün 7. Ayına girdi. Alt iki dişi yarılmış ama halen çok huysuz ve geceleri sıkıntı. Sorum şu diş ne kadar sürede uzayacak rahatlayacak manyak oldu çocuk 😂😂😂😂
Ahlasbebekveannesi Dorukcum1954 onlar uzasin arkadan ustler gelicek annesi bizim 5.aydan beri dönem dönem hala devam ediyor. Suan 9ayligiz 5.disimiz uç verdi 6.da kabarık ☺️