babyandmom1 Herkese merhaba kızım 9.5 aylık geceleri asla mama içiremiyorum onu zorlamakta istemiyorum. Fakat kendi haline bırakınca 10 saate kadar mama istemediği oluyor. Bu saat aralığı çok mu fazla? Gece beslenmesini kesmem normal mi?
Zeyfur38 stella benim bebeğim de 6 aylık olmak üzere gece beslenmek istemiyor zaten mamayı da az içio ek gıda 2 çk kadar alıyor gece 10 da içiriyorum sabah 10a kadar istemiyor Bi sıkıntı olur mu ya 4 5 gundur istemiyor gece
stella Zeyfur38 biraz küçükmüş sizinki daha. Ek gıdayı güzel yiyene devam edin bence. En azından uyumadan mama yedirin
Zeyfur38 stella dediğim gibi en son 22.00 yıyor sabah 10 bi kaç gündür böyle ek gıda tam yese sıkıntı olmaz da inat bebekler