Arkadaslar merhaba 25 gunluk bebegim normalde gunde 2 yada 3 defa kaka yapardı zorlanirdi yaparken bugun bu saate kadar 4.kakasini yapti ve yaparken zorlanmadı kakası çok sıvı degil yani diger gunlerdeki gibi. Su gibi degil. Doktorum gaz icin maflor yazmisti 2 gundur onu kullaniyorum acaba o yuzden mi kaka sayisi artti gunde kac kere kaka yapsa fazla yapmıs sayılir bilgisi olan var mı. Acaba ishal mi oldu☹