16.5 aylık henüz boyu yetmediği için koltuğun üstüne veya tezgahın üstüne çıkamıyor. Ama ben oturunca hemen geliyor beni yukarı çıkart der gibi ağlamaya başlıyor. Yerde oturuyorum yine geliyor bu kezde benim üstüme basıp o şekilde çıkmaya çalışıyor. Oturamaz oldum kesinlikle. Çıkartıyorum ama bunu sürekli istiyor tezgahın üstündeki cam vs şeyleri deviriyor yere atıyor o yüzden sürekli çıkartamıyorum. Ne yapabilirim?