sehrengiz_8 Kızlar 22 günlük oğlum var ve bu emzirme ile aramızı hala düzeltemedik herkes emdikçe süt gelir diyor ama oğlum meme de uyuyakalıyor yatırmak için koyduğumda ise tekrardan ağlayıp geliyor. Bazen tüm günüm böyle geçiyor büyük ihtimalle doymadığı için böyle yapıyor ama sütüm de yeteri miktarda gelmiyor ancak kilo gelişimi de iyi olduğu için eşim kesinlikle mama verdirtmiyor. Ancak biliyorum çocuk doymuyor emzirdikten sonra gün içinde biriken 50 cc sütü içince rahat bir şekilde 3-4 saat emmek istemiyor. Ancak içmezse gün boyu ve geceleri bana da kendine de zehir ediyor. Pompalarla sağmak işe yaramıyor ben de ya da yeteri miktarda sütüm üretilmediği için ben işe yaramadığını düşünüyorum. Sizler kaç cc takviye yapıyordunuz merak ettim. Kilo alıyor ama doymuyor gazı vesaire olan bir bebek değil gazını çıkarıyor kendi kendine bir de sürekli emdiği için ara ara göğsüm yumuşak bol akışlı gelmiyor çenesi de yoruluyor hemen uyuyakalıyor bu girdaptan çıkamadım cidden son raddeye geldim. Yeterli dinlenemediğim içinde süt üretimi de olmuyor. Ne yapabilirim sütümü nasıl arttırabilirim mama vermeli miyim yoksa bu şekilde mi olmalı? Vicdanen rahatsız da hissediyorum çocuk aç ve açlıktan ağlıyor belli yani.. eğer göğsüm sert ve dolmuşsa 15 er dakika emiyor ancak yumuşak ise uzun süreli emmiyor kesinlikle.
Ervakts sehrengiz_8 annesi kilo alımı iyiyse doyuyordur bende bebeğime her verdiğimde içerdi hatta üzerine mama da verirdim onu da içerdi bence biraz daha takip edip öyle verin mamayı daha sonra meme reddi yaşamayın ayrıca gazını çıkarıyor olsa bile bazı bebekler çok gazlı oluyor ve sürekli memede durmak istiyor benim bebeğimde öyleydi
momand_dad12 sehrengiz_8 memede 20 dk kuralını çok takmayın bırakın bir göğsünüzü ne kadar emmek isterse emsin bende sizin gibi 20 dk biri 20 dk biri yapıyordum ağlardı doymadığını düşünürdüm ilk aylar zaten sürekli emmek isterler bu çok doğal bir şey ne kadar durursa göğsünüzde o kadar emsin sık sık emzirmek sizin yararınıza sütünüz çoğalır ilerleyen zamanlarda fark edersiniz zaten ve mutlaka bol bol su için kimyon rezene için hurma yiyin en çok süt yapan şeyler bunlar ama en önemlisi bol bol emzirmek ve bol bol su içmek çünkü sütün %80 i sudan oluşuyormuş her emzirmeden sonra 1 bardak su mutlaka için kilo alımı iyiyse doyuyordur bez sayısındanda anlayabilirsiniz doyup doymadığını
sehrengiz_8 birtutamsac kilo alımı iyi ancak doyduğunu düşünmüyorum. Çünkü o sağdığım sütü içmeden rahat bir şekilde uyumuyor. Daha fazlasını istiyor. Ben de daha fazla sağamıyorum gün içinde. Bir öğün rahat geçiyor sonra eski ağlama ve meme isteği devam ediyor. 20 dakika bir meme de 20 dakika diğer memede olduğu halde ağlıyor uyanıyor tekrar emmek istiyor.
birtutamsac sehrengiz_8 bebekler doyduklarını anlamazlar zaten. Kilo alımı iyi olmasa derdim ki sütünüz yeterli değil ama sütünüz yeterli ki kilo alıyo uyusun diye mamaya başvurmayın
sehrengiz_8 birtutamsac ama sağdığım sütü verdiğimden beri uyku oranı daha çok arttı 3500 kilo doğdu 4100 olmuş kilosu anne sütü ile besleniyorsa normal bu kilosu biz bir ayda bu kadar kilo almasını bekleriz dedi ancak ne sarılığı tam olarak attı ne de ağlaması kesildi.
Birannebirogul Benim bebisimde 23 günluk 😊 aynı sizin gibiyim, ama 15 günde 900 Gr almıştı hemşire çok iyi dedi. Ama yatınca kalkiyo kucak istiyor, bizi istiyor, ben aç olduğunu düşünmüyorum sizde düşünmeyin stres yapmayın.
sehrengiz_8 Birannebirogul kucağıma gelse de sakinleşmiyor emmek istiyor yine. Gece sıfır uykusuz devam ediyoruz. Sarılığı da henüz atamadık biz 900 gram almadık 3500 kilo doğdu 3200 e kadar düştü şimdi ise 4100 gram idi 20 günlükken.
sehrengiz_8 Birannebirogul bir de anne sütü mü alıyor sadece aynı samanda normal mi sezaryen mi yaptınız doğumu
sehrengiz_8 Ervakts ne kadar veriyordunuz hatırlıyor musunuz? Benim oğlum doyduktan sonra fazlasını çıkarıyor ama akşama doğru sütüm mü azalıyor ne oluyor bilmiyorum ekstra huysuz ve meme istiyor gaz sancısından ziyade aranıyor. Bir de dünden beri ekstra üzerine sağdığım sütü verince uykusu da düzeldi kendi de. O yüzden acaba emerken doymuyor mu kilo alıyor ama daha fazlasını mı istiyor düşüncesi yok değil. Normalde sağdığım sütü dolapta saklardım ne olur ne olmaz süt veremezsem emziremezsem diye onları kaldırıyordum. Kaldırmaktan vazgeçip içirince biraz daha rahatladı artık uyuyor da