Aşırı saç dökülmesi yaşıyorum. Hamilelikten önce de zaten saçlarım ara ara çok dökülürdü prp+mezoterapi uygulaması yaptırdım birkaç kere. Şu an emzirdiğim için yaptıramıyorum 😔 biotin kullanayım diyorum ve Demir. Ancak biotinin bir zararı olur mu sonuçta sütüme geçecek. Kullanan var mı?