Merhaba hanımlar benim kızım 4 ay 6 günlük doğduktan 15 gün sonra pişik sebebi ile süt ürünleri alerjisi olduğunu söyledi doktorumuz fakat artık pisigimiz yok cok şükür bugün de kontrolümüz vardı doktor da diyetini açabilirsin dedi yani hersey serbest deneyerek takıl edelim dedi şimdi bende sizlere sormak istiyorum ilk önce neyi yiyerek başlamalıyım ve miktar nasil olmalı 1 aydır peynir ve yoğurt yiyorum ama onun haricinde kuruyemis salca domates ve hiç bisey tuketmedim birden hepsine ayni baslamak istemiyorum bilenler lütfen yardımcı olur musunuz