Kızlarrr oğlum 18 aylık tam yavaş yavaş bıraktırmak istiyorum denedim bi kaç kez sabah uyandı 6 7 gibi o zamanda mama veriyodum uyumaya devam ediyodu ama gecede uyanmaya çalışıyo yine 4 gibi mama veriyorum uyuyo 8 de tekrar içiyo nasıl bıraktırıcam su veriyodum onuda almıyo artık alsada istiyo yine mama yardım edin lütfenn tecrübeli annelerrr 😇