Dnd Anneler 20 günlük kızım var çok ıkınıyor bacaklarını fln kendıne doğru çekiyor ablamlar fln geyregı batmıstır belkı demişti acaba geyregımı batıykı nasıl anlayabılırım batıgını. Anneler
aylizinannesiii Dnd Gaz bence geyrek batmasini ilk defa duyuyorum karnini ovalayin masaj yapin nazikçe sırtını sıvazlayın
Asyatosumunannesiyim Dnd oturtmadıysanız geyrek batması olmaz diye biliyorum tahminen gazı var gaz damlası kullanabilirsiniz
Deross Dnd gaz sancısı bir kovaya yakmayacak kadar sıcak su koyun içinde bekletin 5-10 dk sonra gaz masajı yapın doktorlar gaz damlası veriyor..getirmek batma oturma durumlarında oluyor
Bugsbunny1 Dnd geyrek batması bende ilk kez kayinvalidemden duydum . Çocuğu yüz üstü yatırıp arkadan elleriyle ayaklarını çapraz birlestiriyordu ne alaka bilmiyorum. bebisime bişey olacak diye korkuyordum . Yani kolu bacağı incinecek diye .
Caglarass Dnd Gazda da geyrekte de sırt üstü yatirinca ağlıyolar. Bol bol gaz çıkardığı halde huzursuzsa geyreği batmış olabilir