Reyyan-ayse57 Kizlar 9 ay 20 gunluk bebeyim var devam sutunden sonra bugun hero beybi mama aldim devam sutunu 150 cc 200 cc gece yatarken iciyor sedece bikere bunu bu cc lerde nekadar heri beybi mama koymam lazim bulilen varmi devam sutuyle ayni ayardami
Pcoslubiranne Reyyan-ayse57 ben bir eksik kasik koyuyordum mama olcusunden. Mama kasigiyla koyiyordum yine. Mesela 180 cc suya 5 kasik koyuyordum.Biberon deligini delik de acabilirsiniz gecmezse.
Reyyan-ayse57 Pcoslubiranne aynen ayni ozaman 200 cc ye 6 kasik koyuyordum 150 yede 4 kasik atiyodum gene ayni yapicam ozaman