Sblatc Kızım 3.ayına girdi bugün diliyle üst dudağını emer gibi yapıyo ses çıkarıyo birqz komik geldi😅damağı falan mı kaşınıyo neden böyle yapıyo
Tatlisim29 Sblatc emme refleksinden dolayı orayı yakaliyodur ondan emer yapıyo küçük bebekler onu benim bebeğimde yapıyordu cok tatlı oluyorlar öyle yaparken😄