Sebeyda Mrblar sizce bu faturaları en aza indirmek için akşamları mi makinaları calistirmaliyiz mesela saat 10 dan sonra doğru mu
Deletedmom_21 Sebeyda ben hep gece calistiririm bulasik makinesiji herseyini hazirlarim gece kalkinca düğmeye basarim
Ayalayay Sebeyda çift zamanlı sayaçlarda gece gündüz farklı fiyat oluyor. Gece 10 fan sonra ucuz oluyor. Sayacınız tek zamanlı ise farketmiyor istediğiniz zaman açın fiyat aynı
Lidya-t deniz-95 Fark ediyor.Akşam 10 dan sonra daha ucuz tarifeden elektrik harcanıyor.Ben hep 10 dan sonra çalıştırıyorum 150 üstü gelmedi
birtutamsac deniz-95 sayaç uygunsa fark eder. Geçen ay bana 130-150 arası bi şey gelmişti çamaşır bulaşık makinesi ve yemek harici fırını gece çalıştırmıştım
deniz-95 birtutamsac serbest tüketici iseniz fark eder. Diğer türlü fark etmiyor. Faturada da dikkat ederseniz hepsinin birim fiyatı aynı.
Kuzeymiram Sebeyda ben gece hayattta caliştiramam bişey sonucta uyuyoruz bunlarda elektirikli şeyler nolur nolmaz fikrimce