Bosh_seyler ilk basta belki yemez ama eline alir, parcalar, dokunur bazi cocuklar yinede direk yemeye basliyor cok tatli duruyor 🥰🧿 ogurmeye gelincede aslinda fiziksel mudahele etmemek daha guvenli cunku bebekler yutamadiklarini cikartmak icin oguruyor, yani kendini korumak icin 😊 o anda biz dokunsak asil o yuzden yanlislikla bogazina kacabiliyor. Siz haslayip, ayina gore dogru seklinde kesip verseniz bogulma riski pure vermekle ayni seviyde (allah korusun). Ogurunce ben sadece: ‘tukur annecim’ deyip tukurme hareketini yapiyorum gostermek icin 😅
Ama tabi ogurmek ve bogulmak farkli: ogurunce yuz rengi degismemeli ve genelde ses cikartiyor, bogazina kacinca sesi kesiliyor, rengi degisiyor ve nefes alma degisiyor oyle olunca direk mudahale etmeniz gerekiyor.
Bu arada 9.aya kadar cogu besinleri buyuk veya parmak seklinde sunmaniz gerekiyor ondan sonrada kucuk kucuk kesmeniz gerekiyor (guvenli olmasi icin). Ben bir bakim bende bir resim vardi onu bulabilirsim buraya koyarim 🤗