Bebegmmm ya Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah, ama ben uzunca bi süre ikinciyi düşünmem heralde , hatta bana kalsa hiç ikincisi olmasın. Çok acılar çektim çocuk sahibi olabilmek için hala da çekiyorum. Bu yüzdem bir tane çocuk yeterli, bir daha bu acıları çekemem 😒