Oglumunannesiyim Bütün mamaları aldım denedim ama asla içmiyor diyen varmı aranızda Ben daha 2 tane denedim Aptamil ve Sma denedik ikisinide asla içmedi
Yasmnnn Oglumunannesiyim benim ki de asla içmiyor bir kaç mama denedim içmeyince başka denemedim zaten
Emirinannesiiiiiii Oglumunannesiyim Benim oğlumda ilk 1 ay içti sonra hiç içmedi Şimdi 7 buçuk aylık bende pek zorlamadim mama için daha iyi oldu hem anne sütü daha iyi Sadece çarşıya falan çıktığımda zorlanıyorum ama içmiyor mama
Danerys Oglumunannesiyim 15 gün sonra başka markanın 2 numarasına geçin. Biz arada değiştiriyoruz mamayı hala sıkılıyor. Hepsini de denemiştim bir ara
Oglumunannesiyim birtutamsac aa enjektör le duymamıştım hiç bı deniyim bende Peki sıcaklığı nasıl ayarlanır soğuyor durndiye düşündüm enjektör le verirken içmesini beklerken vs.