Heidi Selam güzel annişler emzirirken acı yenir mi bebeği rahatsız eder mi bi fikriniz var mı bu arada bi buçuk aylık bebeğim şimdiden teşekkürler
Cagla01 Heidi benim eltim ve görümcem yiyordu ama zehir gibi değil normal acı yiyorlardı yemekler de veya kahvaltı yanında közlenmiş biber felan
deletedmom2200 Heidi acı, baharatlı ve ekşi gıdalar tüketilmiyor diye biliyorum canım ben dikkat ediyorum en azından 🙏
alinmavi Heidi az aci yiyorum ben eksi de baharatli da yedim heo aciyi abarmadim hafif acili yedim. simdi 7 aylik olunca bayagi aci yedim sutumu begenmemzlik etmedi ama tabi gaz sorunumuz yok artik o yuzden rahatca yiyorum.