Tugba06 Bitkisel yağ sanayicileri derneği başkanı en geç Nisan ortasına kadar yetecek yağımız kaldi diye açıklamada bulunmuş.. Ne düşünüyorsunuz kızlar? Stok mu yapsak acaba 😒
Enfalmina Tugba06 gerçek mi geçen bisürü yağ döktü pislikler saklamışlardı hep instagramda çıkmıştı haberde falan millet stok yapsın diye yalan atıyolar bence
Isteboylebisey Tugba06 bazı marketlerde 1 tane alma sınırı var ankarada gördüm. Tek seferde bir yağ alabiliyoduk
Enfalmina Isteboylebisey valla istanbul avcılardayım burda yok öyle bişey herkes istediği kadar alıyo herşeyden
YeniAnneIstanbul Tugba06 aciklama yapmadan diyorlarsa o zaman bence dogru degildir sebepsiz sekilde yoksa neden stoklar olmasinki 🤯
ejderyaaa Tugba06 bence asıl stok yapılırsa durumu olmayanlar yagsz kalablr taleptn dolayı yine zam yapacaklardır
use_use Tugba06 Sıvı yağdan kastınız tüm sıvı olan yağ çeşitleri( zeytin, avokado vs) mi yoksa ayçiçek yağı mı ?
KahveliVera Tugba06 ne ise yariyorlarsa ordan üfff nefret ediyorum artik şu siyaset islerinden hepsini toplasan bir adam etmezler rusyada türkiyeye savaş ucagi bekletiyor offf izmire İstanbul’a ankaraya ay bilmiyorum umarim kendi baslarina çevrilir zalimler