Kızlar her kez su ver diye tutturmuştu 3 aylık oldu her gün bi iki damla verdim sadece mama işe besleniyor bebek yanar falan dediler biberon dediyapıyordu su cıkartıyodu arada ağzından mamasını hep içmiyordu bugün su vermedim ve iki öğündür 100 ml bitiremeyen bugün 140 ml içti hemde iki öğündür su bi kaç güne 1 mi versem hiç vermesemmi