AcemiAnne12345 biz çektirdik ama benim kızım havale geçirdi yani hastanede öğrendim bunu dudakları morardı birden titremeye başladı kollari bacakları tutmuyordu hiç, 14 aylıkti o zaman hiç ateşi de yoktu birden ne oldu anlamadik sabahın 7 si iste apar topar kendimiz hastaneye götürdük orda da nöbet geçirdi 11 gibi sonra acilde bekledik öğlen 1 e kadar yine geçirdi o yüzden keppra ya başladık hastaneden taburcu olduktan 3 gün sonra nöroloji doktoru gördü işte egg çekildi, kafasına en az 20 25 tane kalbo bağlıyorlar unutuyorsun o şekilde çekiliyor, ateşli nöbet mis bizimki ama kızımın atesi nöbet sırasında yükseliyordu hala ilaç kullanıyoruz geçen ay yine geçildi eeg si özel doktoru var prof onda ilaç verdiler ilkini hastanede çekmişlerdi uyutmak icin bir sey vermedilerdi birde kızımın öyle dolması falan da yoktu ama nöbet geçerse anlardın bence çünkü cok kötü bir şey Allahım hiç bir anneye yaşatmasın o anı