kızlar doğum yapalı 6 ay oldu. normalde adetim 5-6 gün sürer ve tamamen biter lekelenme tarzı bile kanamam olmaz. ama son 3 aydır adetim bitiyor ama sonrasında hafif lekelenme tarzı kanamam devam ediyor mesela 9 gün önce adet oldum ama şu an hala lekelenme tarzı kanamam var. bunu yaşayan var mı ve neden olur?