Kızlar oğlum 7 aylık, ben enfeksiyon olmuşum dün ilaç tedavisine başladım ama oğluşuma da geçti dünden beri kuru bir öksürük var ateş vardı şimdi düştü. Çok sık değil ama ara ara öksürüyor. Bol bol emziriyorum su veriyorum hoşaf yaptım verdim bir kaşık çörek otu yağı verdim filan. Yağlıyprum ayaklarını vücudunu acaba sizin etkili olan bir Öner’iniz var mdıır