TheMomm dışa bağımlılık devam ettiği sürece böyle gider savaş oldu dışarı mal gitmiyor meyve sebze düştü mal içerde kalınca demek ki yetiyormuş ülkeye bizim kendi ürettiğimiz diyordum sabah sabah bu haberi gördüm bir yerden geliyor bir yerden gidiyor hayır şimdi Ruslar tarafından engellenir bir aya kalmaz o sorun çözülür ama bizde fiyatlar aynı kalmaya devam eder asıl sinir bozucu bu